Cu vorbele la el

Explicandu-mi de ce ar trebui sa dorm cu el, desi are camera lui unde doarme singur de la 7-8 luni.

Eu: Mami, este prea cald noaptea. Nu putem dormi amandoi in patutul asta de o persoana.

Tu: Dar daca ma trezesc noaptea, plang.

Eu: Dar de ce plangi, puiule, noaptea? Ce se intampla?

Tu: Pai trebuie sa fim 3 si daca suntem doar 2 (tu si papusica), plang.

Eu: Aaa, pai iti mai trebuie o papusica?

Tu: De fapt imi trebuie o mamica

Pam pam! :*

One thought on “Cu vorbele la el

Leave a Reply

